POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

în vigoare de la data de 11 August 2025

Confidențialitatea dumneavoastră este importantă pentru noi, motiv pentru care suntem dedicați protejării datelor dumneavoastră cu caracter personal. Această Politică de Confidențialitate se aplică prelucrării de date cu caracter personal efectuate în momentul în care utilizați produsele, serviciile, conținutul, funcțiile și tehnologiile, după caz, oferite prin intermediul site-ului nostru web, al platformei noastre, precum și în cadrul evenimentelor și webinariilor online, și în cazul interacțiunii cu noi (denumite în mod colectiv ,,Servicii’’). În cuprinsul acesteia explicăm cum gestionăm datele dumneavoastră cu caracter personal, drepturile dumneavoastră privind confidențialitatea și protecțiile legale care vă sunt disponibile. Vă încurajăm să citiți cu atenție acest document înainte de a utiliza Serviciile noastre. 

Totodată, vă informăm că Serviciile noastre nu sunt destinate minorilor, în special celor sub 16 ani, decât cu acordul prealabil al părintelui sau tutorelui legal. Nu colectăm și nu prelucrăm în mod intenționat date personale de la persoane minore.


1.  Operatorul datelor dumneavoastră 

Operatorul principal al datelor dumneavoastră pentru scopul Serviciilor noastre este SC EDU AURORA HUB SRL, persoană juridică română, cu sediul înregistrat la Str. Taberei, Camera 3, bl.w1, sc.2, et.3, ap.34, loc. Turnu Magurele, jud. Teleorman, România,  înmatriculată la Registrului Comerțului sub nr. J2025085107004, C.U.I. 52847270, denumită în continuare "Prestatorul”, "noi" sau "al nostru" în această Politică de Confidențialitate, prin care vă sunt furnizate Serviciile, în conformitate cu Termenii și Condițiile Generale și/sau contractul încheiat cu Prestatorul. 

2.  Care sunt datele pe care le colectăm 

Când vizitați website-ul nostru, precum și când vă înregistrați pentru și când utilizați Serviciile noastre, în funcție de metoda de înregistrare, este posibil să colectăm: 

- Date de identificare și contact: nume complet, adresă, adresă de e-mail, număr de telefon;

- Date de facturare: cod numeric personal, serie și număr carte de identitate, 

- Date legate de plată: parteneri precum Stripe Inc și Netopia Financial Payments S.A. ne furnizează, data expirării cardului și ultimele cifre ale numărului cardului cu care ați efectuat plata;

- Date privind localizarea generală: țară, regiune, oraș aproximativ;

- Date rezultate din utilizarea platformei: informații privind participarea la cursuri (teme, răspunsuri, contribuții, impresii);

- Imaginea, în timpul desfășurării ședințelor live și pentru setarea avatarului asociat contului în platformă; de asemenea, imaginea poate fi înregistrată și în timpul desfășurării ședinței inițiale de informare și consultanță, cu acordul dumneavoastră;

- Vocea, în timpul desfășurării ședințelor live; de asemenea, vocea poate fi înregistrată și în timpul desfășurării ședinței inițiale de informare și consultanță, și în timpul apelurilor telefonice cu cu echipa noastră, cu informarea sau acordul dumneavoastră, după caz; 

- Comportamentul în cadrul platformei: interacțiuni, progres, activitate; 

- Date tehnice și de utilizare: IP, sistem de operare, tip browser, durata sesiunii, ora și data logării, interacțiuni cu conținutul;

- Date colectate prin cookie-uri strict necesare și, cu acordul dumneavoastră, prin cookie-uri analitice, dacă este cazul;

- Date asociate funcției de comunicare internă (forum/chat) din cadrul platformei;

- Studii audio și video: putem înregistra interacțiuni în cadrul unor studii specifice (de exemplu: testimoniale, studii de caz), oferind detalii despre utilizarea datelor pentru fiecare studiu, cu acordul dumneavoastră; 

- Date analitice/statistice: folosim rapoarte statistice agregate de la Google Analytics (ex.: pagini vizualizate, număr vizitatori) fără identificare individuală.

3.  Scopul și temeiul legal al prelucrării datelor 

Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în baza unor temeiuri legale precum:

- Încheierea și executarea unui contract: prelucrăm datele dumneavoastră pentru a îndeplini sau pregăti contractele noastre cu dumneavoastră; dacă alegeți să nu ne furnizați aceste informații, nu vă putem oferi Serviciile noastre;

- Interese legitime: prelucrăm datele dumneavoastră când avem un interes legitim în cadrul activității noastre comerciale (precum îmbunătățirea Serviciilor  sau menținerea securității acestora ori când prelucrăm datele dumneavoastră în scopuri de marketing direct), cu condiția să nu afectăm drepturile dumneavoastră la protecția datelor personale - de exemplu, putem analiza modul în care utilizați website-ul sau platforma pentru a îmbunătăți experiența dumneavoastră pe website sau platformă;

- Conformitate legală: prelucrăm datele dumneavoastră pentru a îndeplini cerințele legale sau de reglementare care ne sunt aplicabile - de exemplu, putem prelucra datele dumneavoastră în vederea emiterii facturilor fiscale;


- C
onsimțământ explicit: în anumite cazuri, vă solicităm consimțământul pentru a vă prelucra datele dumneavoastră din motive specifice, oferind informații cu privire la această prelucrare - de exemplu, vă putem solicita consimțământul pentru utilizarea imaginii dumneavoastră în materiale publicitare;


4. Durata stocării datelor

Când accesați Serviciile prin intermediul website-ului sau platformei noastre, vom păstra datele dumneavoastră pentru evidențele noastre, cu excepția cazului în care și până când ne solicitați să ștergem aceste informații. Astfel:

Datele vor fi păstrate pe durata executării contractului și/sau a duratei menținerii contului dumneavoastră de utilizator activ;

Ulterior încheierii Contractului, datele vor fi păstrate:

a. în scopuri legale (de exemplu, arhivarea documentelor financiar-contabile), pe perioadele prevăzute de legislația aplicabilă;

b. pentru o perioadă de până la 3 ani pentru apărarea sau exercitarea drepturilor noastre legale în cazul unui potențial litigiu, dacă nu se aplică un termen mai lung prevăzut de lege;


Î
n cazul testimonialelor și materialelor media, stocarea se va face pe durată nedeterminată, în baza consimțământului dumneavoastră expres, care poate fi retras oricând, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate anterior retragerii; în cazul retragerii consimțământului, materialele vor fi șterse sau anonimizate în mod corespunzător. Pentru mai multe informații despre dreptul dumneavoastră de ștergere, consultați secțiunea „Drepturile dumneavoastră”.


5. Destinatarii datelor 

Pentru îndeplinirea obligațiilor noastre legale și contractuale, precum și pentru optimizarea Serviciilor, pot fi comunicate următorilor destinatari anumite date (exclusiv cele necesare îndeplinirii scopului partajării):

- Autorități și instituții publice – în măsura în care există o obligație legală expresă;

- Furnizori de servicii – inclusiv furnizori de servicii IT, găzduire, dezvoltare software, procesare plăți, contabilitate, servicii juridice, marketing, analiză a traficului;
-
Platforme terțe de analiză și publicitate online, precum: Google, Meta (Facebook, Instagram), LinkedIn, TikTok;
-
Furnizori de platforme și servicii terțe utilizate pentru susținerea și livrarea conținutului digital, inclusiv platforme pentru ședințe live (ex: Zoom, Microsoft Teams, Google Meet), care pot primi date precum nume, e-mail, imagine, voce și date tehnice legate de conexiune;
-
Parteneri contractuali, colaboratori – în măsura necesară pentru executarea obligațiilor contractuale.

6. Drepturile dumneavoastră

Aveți următoarele drepturi în ceea ce privește datele dumneavoastră cu caracter personal:

- Accesul la date - aveți dreptul să solicitați informații cu privire la sau chiar o copie a datelor personale pe care le prelucrăm despre dumneavoastră;

- Rectificarea datelor - puteți solicita corectarea oricăror date inexacte sau incomplete;
- Restricționarea prelucrării - în anumite situații, puteți solicita limitarea prelucrării datelor dumneavoastră (de exemplu, în cazul contestarea exactității datelor);
- Ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) - puteți solicita ștergerea datelor dacă nu mai există un motiv legitim pentru prelucrare; cu toate acestea, anumite obligații legale pot impune păstrarea datelor;
- Opoziția - vă puteți opune prelucrării datelor în orice moment dacă aceasta se bazează pe interese legitime sau dacă este utilizată pentru marketing direct; pentru a vă dezabona de la comunicările comerciale, puteți folosiți link-urile sau setările disponibile (de exemplu: link dezabonare în e-mail) sau ne puteți trimite o solicitare la adresa de mail prevăzută la secțiunea ,,Contact’’);
- Portabilitatea datelor - puteți solicita transferul datelor către un alt operator;
- Retragerea consimțământului - vă puteți retrage consimțământul acordat în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate anterior, în acele situații în care prelucrarea e condiționată de acordul dumneavoastră;

Pentru orice solicitare privind drepturile dumneavoastră, ne puteți contacta la [email protected].

Vă aducem la cunoștință că exercitarea drepturilor este, în general, gratuită. Cu toate acestea, putem percepe o taxă rezonabilă sau refuza cererile nefondate ori excesive. Vom răspunde în termen de o lună de la primirea acestora, cu posibilitatea prelungirii în cazuri complexe, ce impun o analiză minuțioasă.

7. Cookies și tehnologii similare 

Website-ul nostru utilizează cookie-uri și tehnologii similare pentru funcționarea corectă, pentru a îmbunătăți experiența de navigare și poate utiliza cookie-uri și tehnologii similare și  pentru analiză și marketing personalizat. Aceste tehnologii pot transmite către platformele de publicitate terțe informații despre acțiunile dumneavoastră în cadrul website-ului sau al platformei noastre, caz în care procesarea datelor are loc în cadrul respectivelor platforme, conform propriilor politici. Acestea pot utiliza datele respective pentru a crea profiluri ale intereselor dumneavoastră și pentru a vă afișa reclame personalizate. Noi nu creăm profiluri individuale, iar accesul nostru este limitat la informații statistice agregate (de exemplu, procentul utilizatorilor care au vizitat o pagină), care nu permit identificarea persoanelor. Puteți gestiona preferințele privind aceste tehnologii din setările browserului sau prin mecanismele puse la dispoziție de platformele respective.

8. Transferuri internaționale

În cadrul colaborării noastre cu furnizori de servicii terțe, poate fi incident unui transfer al datelor dumneavoastră în afara Spațiului Economic European (S.E.E.). în acest caz, aceștia trebuie să respecte reglementări legale stricte, gestionând datele dumneavoastră în mod legal și securizat (existența unei decizii de adecvare emisă de Comisia Europeană ori alte garanții legale care asigură un nivel corespunzător de protecție a datelor, în conformitate cu GDPR). Deși nu putem garanta în mod direct toate transferurile efectuate de partenerii noștri, depunem diligențe pentru colabora cu furnizori care respectă aceste cerințe pentru a proteja confidențialitatea datelor dumneavoastră.

9. Măsuri de securitate

Implementăm măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a proteja datele personale împotriva accesului neautorizat, pierderii, distrugerii sau modificării nepermise pentru a asigura un nivel corespunzător de securitate. Cu toate acestea, nicio metodă de transmitere sau stocare electronică nu este complet sigură, iar în cazul identificării unei breșe de securitate, dacă este posibil, vom informa autoritățile competente și, după caz, persoanele vizate, în conformitate cu prevederile legale aplicabile. Totodată. vă încurajăm să adoptați propriile măsuri de securitate și să nu furnizați parole și alte date de acces altor persoane, obligație ce vă revine inclusiv conform Termenilor și Condițiilor Generale.


10. Website-uri terțe

Serviciile noastre pot include link-uri către alte website-uri sau aplicații. Vă rugăm să aveți în vedere că fiecare dintre acestea are propria politică de confidențialitate și nu avem putere de control asupra practicile lor. Odată ce părăsiți Serviciile noastre, vă sugerăm să verificați politica de confidențialitate a oricărui site pe care îl vizitați.


11. Modificări ale Politicii de Confidențialitate


În cazul modificării prezentei Politici de Confidențialitate, vă vom informa în mod corespunzător, cum ar fi printr-o notificare pe website-ul nostru sau printr-un e-mail la adresa furnizată în cadrul procesului de înregistrare cont. 


12. Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal


Dacă aveți plângeri cu privire la modul în care vă prelucrăm datele, puteți contacta Autoritatea relevantă pentru Protecția Datelor. Aveți dreptul să vă adresați autorității din locul dumneavoastră de reședință, de muncă sau de unde este situat operatorul de date. Pentru România, Autoritatea relevantă pentru Protecția Datelor este Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, iar website-ul acesteia este: https://www.dataprotection.ro/?page=Plangeri_pagina_principala.


13. CONTACT

a) e-mail: [email protected]
b) Str. Taberei, Camera 3, bl.w1, sc.2, et.3, ap.34, loc. Turnu Magurele, jud. Teleorman, România

CONTACT

SC EDU AURORA HUB SRL, CUI: 52847270, Reg. Com.: J2025085107004,

Adresa: Str. Taberei, Camera 3, bl.w1, sc.2, et.3, ap.34, loc. Turnu Magurele, jud. Teleorman, România

Telefon: 0756 693 260

email: [email protected]

© Copyright 2025. Academia Edu Aurora. All Rights Reserved.